Utolsó kommentek

  • joed: ne állj szóba rómeóval! Unalmas délutánjain 10 éves ministránsfiúkat ront meg. Vagy te is szeretné... (2010.09.13. 16:03) észrevette magát itt
  • alpha the one: pont rád illik a leírás csalnak és hazudnak (2010.04.13. 16:42) észrevette magát itt
  • alpha the one: r1ky kommunista (2010.04.13. 16:42) észrevette magát itt
  • alpha the one: fáj az igazság r1ky?pillango vagy,maradsz még világ a világ!becsalod saját szeron az ellent és nek... (2010.04.13. 16:40) észrevette magát itt
  • h4xOr: @r1ky: Mondjuk biztos neked van igazad mert az xpert nem csíter team:D Onliner féregek vagytok és ... (2010.04.13. 10:23) észrevette magát itt
  • Utolsó 20

Codfan

Nincs megjeleníthető elem

cbadmin

cbadminnak lenni fáj

ma is csak ismétlést adnak...

2008.10.06. 13:03 - romeozor

gratulálok emberke ügyes tehetséges nagyképű admin vagy.....
de ezt már más adminok is látják és remélem el érik hogy kilegyél rugva  a faszba cb adminok közül....
te más nemtudsz csinálni csak kihasználod az adminságodat...
fogadni mernék téged még lefizetni is lelehetne szánalmas vagy...
bannolj le pls cbről! hidd el ügyes leszel....
by

A bejegyzés trackback címe:

https://cbadmin.blog.hu/api/trackback/id/tr19699349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyugyo 2008.10.06. 14:03:11

remélem ez nem az a fasz akire gondolok mert szájba verem

romeozor 2008.10.06. 14:42:01

hogy te kire gondolsz azt nem tudom, mindenesetre ismered

gyugyo 2008.10.07. 13:36:54

kedves csapattársam lenne az akinek az IQja az egekben ?? am én is kurva ideges vagyok gondolom vágod h miért irta ezt meg miért vagyunk feszültek de ennyire leszarni az egészet hihetetlen de mondtam is ...-nak hogy vegyen erőt magán és ne irkáljon faszságokat, mert ennél értelmesebbek vagyunk dehát neki muszály volt. csak találkozzak vele megint asszem elmagyarázom neki hogy működik az élet 18 felett

romeozor 2008.10.07. 13:58:07

csak úgy megjegyezném, van egy irányelvem, ami nyilván rossz, de azért van. nem segítek egy hulladéknak sem, aki nem adja meg a kellő tiszteletet embertársának. nyomatékosítanám, embertársának, és nem cbadminnak. kedves cl-etek is rámírt 3x ircen. az első két alkalmat a bncm logjáról olvastam le, ergo nem voltam ott hogy visszaírjak. a harmadik alkalommal már online voltam, de ez az üzenet érkezett: "válaszoj már te nagykéűgeci".
és kb itt futott ki az utolsó hajója az ügynek

gyugyo 2008.10.07. 14:38:27

de baszod szard már le te is csak lépj túl rajtuk először is én kértem segítséget nem ők most mindenki tud nyomorékoskodni még én is néha felbaszom úgy az agyam...mondtam nekik hogy legyenek épeszűek és ne írjanak se neked se másnak semmit, de látom nem hatott rájuk ... ettől függetlenül még megnézhetted volna, hogy miről is szól az a szar conflict meg, hogy kit akartunk kibanolni már a gecibe ... magyar demo crew crazyXT nagyszerű remélem ők nézték a demót ...több mint 2 éve együtt játszunk soha nem csalt nálunk senki és erre velünk kell kibaszni :/ azért mert 1-2 srácnak eldurrant az agya, mert nem értik meg, hogy is van az adminok munkája azt hiszik, hogy ti döntötök mindenben meg, hogy azt banoltok akit akartok én tudom, hogy nem így van de mind1 nem is húzom magam bb

gyugyo 2008.10.07. 14:48:21

kacsa legalább nem szállt el magától és túllépett azon hogy a hunok 99%-a írogatós hülyegyerek aki a neten éli ki magát és a confokkal foglalkozik és nem azzal hogy mit irogatnak :/ veled is csak az a baj, hogy senki nemtudja honnan jöttél hogy egyáltalán tudsz e codozni meg hogy ki vagy csak azt látják hogy arcod az van mindent visszadobsz mert megteheted és valahol ezt jogosan teszed de csináld csak úgyis mind1 már ... csak 1 game

apokr1f 2008.10.07. 16:42:09

Honann jöttél romeo? Tán cod1ből? Tán már akkoris kodoztál amikor a szarhulladék cod2.hu fele még 10 éves volt? Tán olyan klánjaid voltak mint uNskilled Instant gaming Future Anymosity?? Hát honnan a picsából jöttél mi? Kivagyte itt? Amúgy tudtátok h. kodsztárnak kell lenni h. admin lehess!!! mer én nem. A magyar scene 95%át nem ismerem. Ez most azt jelenti h. ők a faszlámák vagy én? Vagy nem jelent semmit?

gyugyo 2008.10.07. 16:50:13

apok nem osztásnak szántam ... de ha nagy cod1es akkor legyen ott admin ne cod2ben ahol talán annyira nem járatos hogy melyik csapat miféle kiféle énse kezdek most cod4be menni okoskodni mikor nemtudom hogy kik játszák

nekro 2008.10.07. 16:53:11

1. te mikor adod meg a tiszteletet másoknak? semmivel sem vagy különb ember, mint bárki más.
2. hogy adják meg a tiszteletet egy ilyen flegma, nagyképű embernek?
3. rádírtam irc-en és közben kb 3-4szer váltottál nevet - romeozor -romeozor_off., úgyhogy ne hazudj, hogy offline voltál, mert ez nem igaz!!!
4. nem ez volt az első eset, sőt sokan panaszkornak rád, hogy nem vagy hajlandó válaszolni és nem segítesz senkinek.
5. kíváncsi lennék, hogy ha indulna egy szavazás, hogy ott van-e a helyed az adminok között, mi lenne az eredménye...

nekro 2008.10.07. 16:56:45

jah és arra válaszolj kérlek, hogy te mennyit játszottál a cod2-vel?
szerintem semmi közöd a játékhoz és csak arra vered magad, hogy te admin vagy.
szerintem amit eddig tettél a hunscene-ért az 0.

nekro 2008.10.07. 17:06:42

amúgy a fenti sorokat nem én írtam. (csak a félreértések elkerülése végett mondom...)

apokr1f 2008.10.07. 19:13:58

hehe. Ti mit is raktatok le a hunscenert?? Amúgy olvasd már vévig a blogot ember.. ennyi idióta seggfej között én már rég otthagytam volna az adminkodást. vagy szted ezért ő pénzt kap? az jobb lenne ha 1 külföldi átvenné és nem lehetne ircen zaklatni senkit?? vagy szted kacsát el lehet érni? vagy te jobban csinálnád? kurvakönnyű úgy kritizálni valakit h. ülsz és vakargatod a tököd. És kinemszarjale b+ h. most kik jáccanak ezzel a hulladék halott játékkal???? szabály az szabály ( amit mellesleg ő fordított magyarra, ingyér a mocsadék parasztoknak akik nem tudnak angolul /tudom ez nem a scenert volt/ ) Annyi szart amit rápakolnak haha elmondtam már máskor is örüljetek h. romeo az admin.. ha pl én lennék 100x gecibb világ lenne itt.

gyugyo 2008.10.07. 19:18:16

nekem is van ismerősöm aki fordít ... és ? nagyügy, egy szóval nem mondtam, hogy jobban csinálnám és tisztában vagyok vele, hogy pénzt se kap érte. Mi kérlek szépen semmit nem raktunk le a hunscenert csak annyit, hogy amiben tudok segitek még annak is akit nem bírok vagy nem ismerek, dehát jolvan legyél csak okos osszál minket te aztán tudod, hogy milyen emberek vagyunk igazából és hogy miért jáccunk még ezzel a "hulladék" játékkal mert elhiheted hogy nem a győzelemért vagy a játék élménye miatt ...

apokr1f 2008.10.07. 19:39:32

hát ha monnyuk fordítanál pénzért tudnád h. igenis nagy dolog és kurvahasznos a scenenek h. magyar a szabályzat. nem érdekel h. miért jáccotok nem ez volt a kérdés. kritizáljátok romeot aki ( én ismerem ) becsületesen és by the book módjára végzi a feladatát. mi is bíráltuk már h. lehetne 1 kicsit rugalmasabb de ez van, nem rajtam múlik nem is rajtad.
ha szted az h. te segítesz a haveroknak demot feltölteni cbre nagyobb munka mint amit ő csinál akkor rendicsek. amúgy arról a szabályról hallottatok már h. ha 1 adminra ráírsz konflikt ügyben már vesztetted is automatice? én buktam már el így konfliktot. ( külf admin ) majd megkérjük őt h. jöjjön és felügyelje nektek a hun laddert. jóó lesz !!
és az h. 1 kicsit nyers a modora ne keseríccsen el. lehetne nála sokkal rosszabb admin monnyuk te vagy én

gyugyo 2008.10.07. 20:36:09

én tuti rosszabb admin lennék mert nem kegyelmeznék senkinek, de attól hogy vki iszonyat tirpák még foglalkoznék az ügyével de mind1 téma off sztem majd egyszer ha még eljárósak vagytok megiszunk 1 sört az kész az többet ér mint ez az egész faszság

romeozor 2008.10.07. 20:53:24

nem vagyok megfizetve azért hogy kedves legyek mint egy telefonos helpdesk. az hogy nem írok minden mondatom végre vigyort meg XD-t mint valami idióta az szerintem nem engem minősít. az első 500 pm után meg már semmi kedvem visszaköszöngetni hogy "szia", arra sem szoktam válaszolni, hogy "lehet-e egy kérdésem?" hasonló okokból. én elhiszem hogy mindenki jobban örülne egy olyan adminnak mint mottomén zico, aki ugyan minden nap bohócot csinál magából ircen, a közösségnek (bár ez nem fer, inkább úgy mondom azoknak, akik fent vannak ircen) ez bejön, mert tudnak vele azonosulni. ez nem az én problémám. nem kell engem szeretni, ez nem arról szól, ha nektek ez akkora érvágás hogy elbuktatok egy konfliktot akkor javaslom sose akarjatok felnőni mert az élet sokkal szarabb lesz ennél. nyelni is tudni kell azt a kurva port, attól semmi nem fog változni hogy veritek a melletek, max kicsit megkönnyebbültök.
ja nekro, nem szokásom hazudni, első alkalommal este írtál rám, mikor én már elhúztam aludni, a második másnap délután volt, akkor konkrétan a városban voltam a nevem pedig azért lett off mert összeomlott a windows és mikor hazajöttem a bejelentkező ablak fogadott. de ha te attól jobban alszol hogy a geci romeo egy hazudós fasz, én nem veszem el tőled ezt a kis örömet.

H i t & R u n * morgeee 2008.10.07. 21:45:34

Hali MÉLYEN TISZTELT ROMEO!

Ha már 1x így zártad le a confliktot oké elfogadom nem kellett volna írni mircen.... nem vagy szimpatikus nem ismerlek és már tom h hun ladderba nincs értelme még a returned cheaterre se confot írni úgyis utálsz minket. Nah de bár van itt 1 ember akinek össze se tudom számolni hány regje van cb-n mennyi bizónyíték és ráadásul ott vana demo is cb-n ha vmennyire is érekel a hun ladder és az adminkodás légyszíves tegyél meg annyit h segítesz a magyarokon cod2be ha már 1x admin vagy ennyit megtehetsz ha elolvasod azt a 450 feletti commentet rájössz h mindenki tuja h kiaz miz csak senki se érti h miért van itt
SZÓVAL LÉGYSZÍVES INTÉZKEDJ!
Az adminkodásra senki se fizet akkor csináld ha tényleg érdekel a dolog és tudsz is vele foglalkozni és ismered a csapatokat is nem pedig vmi hulladék gecik 2008as guiddal az elsők ha meg ennyire leszarod pls hagyd a faszba jobban jár mindenki van épp elég ember aki vinné helyetted.

romeozor 2008.10.07. 23:20:27

morgeee, felhívnám figyelmed az emberi erőforrás fogalmára, ami tetszik vagy sem, véges. napi átlag 10 pm jön cb-n, ircen meg nem is számolom, azok elég nagy százaléka returning cheater miatt van, illetve az íróik azt szeretnék ha az lenne. én elhiszem hogy a te világod 1, max 2 utált ember körül forog akikről szentül meg vagy győződve hogy csalnak, esetleg visszatérő csalók, a többit akikről hallottál max hozzácsapod kifogásnak, hogy nagyobb súllyal csapódjanak le. nekem ennél nagyobb szelet jut a sütiből, aminek az íze megközelítőleg a szarra hasonlít. nekem arra nincs kapacitásom hogy összvissz egy összenyilazott eye-dent kép alapján mindent feltáró magánkutatásba kezdjek. az hogy a közösség mit állít egyesekről kézzelfogható bizonyíték nélkül feldughatom a seggembe, kb. "mi lenne ha mindenki megtehetné amire gondol? az utcák tele lennének halottakkal és terhes nőkkel" esete. demókat meg nem én nézem, nem is kacsa és nem is cryptic. az van amit a codsac mond.
ezt a "ne csináld ha nem megy" dumát meg ne erőltessük, platon idejében sem állta már meg a helyét.

party 2008.10.08. 12:21:31

Kedves romeo!
Ahogy kivettem a szavaidból, bizony nem egyszerű ez a cb adminság. Ha belegondolsz, mi is a te feladatod a cbn? Én pontosan nem vagyok ezzel tisztában, de azt gondolom, hogy a cod2 scene összefogása, és a szinvonal növelése, vgay legalábbis a szinten tartása. Namost Én úgy vélem, az alapoknál kellene kezdeni, tehát egy olyan közösséget teremteni ami csalómentes. Ez nélkül tökmindegy hogy mit csinálsz, meg, hogy milyen másféle ezerfajta elfoglaltságod van, mert az hiábavaló, egy kalap szart nem ér mindaddig, amig ezt el nem érjük. Tehát helye van a magánkutatásnak, stb, mert ez az alapja az egésznek. Ha erre nem vagy képes, hogy normálisan utánnanézz ezeknek, akkor minek vagy ott? Jöhetsz nekem hogy iylen ladder olyan ladderrel is kell foglalkoznod... Tudod mit mondok erre? Mindenki addig nyújtozkodik.... meg, hogy sokat akar a szarka.... Meg sorolhatnék még ide egy két örök bölcsességet, de tartalak olyan intelligensnek, hogy ezekből is levágod. Nyilatkoztál arról, hogy nem fizetnek meg azért hogy normális, meg rendes legyél... Ezt úgy adtad elő,. mintha neked kötelező lett volna elvállalni az adminságot.... mikor ez nem hiszem hogy így lenne. Jegyezz meg egy valamit, ami nem csak itt on-line igan, hanem a való életben is, csak azt tudod igazán jól csinálni, amihez szíved lelked odaadod, és teljesen odakoncentrálsz. Annak ugy nincs értelme, hogy ezzel is foglalkozok egy kicsit, azzal is, csak h betömjem a scene száját, és lesz ahogy lesz. Vagy csináld úgy hogy egyvalamit, de azt normálisan, és profi módon, vagy hagyd az egészet, mert értelme nincsen. Gondolom figyelemmel követted a szavazást, és látod, azért az elégedettségi indexedet. Erről beszélünk itt mi mind, hogy ha nem tudod hibátlanul, illetve kis hibákkal evégezni a feladatod, akkor add át a staffétát valaki másnak. Tudod, nincs olyan ember, akit ne lehetne pótolni.
Üdv. H i t&R u n * partY

party 2008.10.08. 12:24:28

Ja és bocs a helyesírásért, de ebédidőben vagyok, és sietnem kellett.

romeozor 2008.10.08. 13:32:11

kulturált embernek kulturált válasz. ezek is olyan dolgok, hogy más az amit kintről látsz és más van belül. nekem azért van ennyi feladatom, mert bizonyítottam, hogy el tudom végezni, és el is végzem. az hogy pár homokozó betyárnak mi erről a véleménye az teljesen hidegen hagy. ezzel a tiltsuk ki a csalókat dologgal elég nagy bakot lőttél, mert te egy utópiáról beszélsz, csalók esetleg ott nincsenek. az utópia pedig kivitelezhetetlen, max totalcodon meg a másikon papolnak ilyenekről. éljünk inkább a realitásban. a realitás pedig az, hogy ez a közösség nem kíván harmóniában élni, mint ahogy sok másik sem. nyugodtan a füledre/szemedre teheted a kezed és közben kurjantgathatsz ha nem akarod ezt a tényt magadévá tenni és körmöd szakadtáig tagadhatod, a szakadék akkor sem fog odébb menni. ezt max azok nem látják be akik minimális vagy semmilyen szinten sem érintkeznek a közösséggel, vagy akik bármi áron flémelni akarnak. egyik esetben sem érzem kötelességem meggyőzni őket ennek ellenkezőjéről, mivel egy darab kővel is könnyebb elhitetni hogy ízletes húspogácsa.
a többihez nem fűznék semmit, mivel vagy semmi alapja, vagy lejárt lemez.

party 2008.10.08. 14:29:40

De te nem is akarsz ellene tenni.. ez a legnagyobb probléma barátom... Te azt irtad h beletörödhetünk, úgy mint már te is beletörődtél ebbe. Ez nem egy adminhoz való hozzáállás, Ennyi erővel, feldobsz egy érrmét conflictnál, és az nyeri aki írás, mert úgyis cvsiterek, vagy ezek lehet hogy nem csíterek. Ez mi??? Ez nekem magas..... nem is foglalkozok többet a témával.
Bizonyítottál? MIt bizonyítottál? Hogy van egy csiterrel és indulatokkal teli scene, ahol csak a marakodás megy. De én a szemedbe mondom, ha kell... te leszarod magasról. Nerm érdekel, hogy mi van scene-vel lásd be. Mellesleg a konflikttunkhoz is igen kulturáltan commenteltél, mikor egy rossz szavunk nem volt hozzád. De te király vagy, még a cb crew társaidra is baszol.... Mondd már el, hogy mit mmondtál atomnak, amikor megkért, hogy felvehessen xfire re, ha segítség kell neki???? Mirc is your friend... nc....

apokr1f 2008.10.08. 14:37:38

nemvágom én ezt. romeo a legjobb választás mert senkinek nem haverja a "scenben" ( már ha a mostani magyar kod2eseket annak lehet nevezni ) és pártatlan döntéseket tud hozni. Amúgy vannak szabályok cbn és szimpátia alapján nem bannoltathat senkit. 100%os proof kell ami megállja a helyét a nemzetközi adminok számára is nemcsak romeo számára. Mert ő csak elküldi 1 "bizottságnak" akik ezt kitárgyalják. Ha nem 100% a proof baszhattyátok. A demo nem volt az, az ident-eye meg 1 lófasz, semelyik admin nem fogadja el proofként se romeo se kacsa se kriptik. Csinálhattok ien szines nyilazós képet ide oda amoda ha cbn CBN nincs ip 1ezés akkor az ident eye lófaszt LÓFASZT nem ér. Ezt kéne felfogni, hogy romeo nem a hr-el akar kibaszni eccerűen nem baszhat ki kénye kedve szerint akárkit CBről és a demókrú tisztának titulálta a demot ( ezt sem romeo dönti el ) ezért a meccs sem volt a tiétek. Ez az egész nem arról szól h. romeo lusta blabla, hanme a cb szabályokról szól amit neki is be kell tartania. Nem veheti le haveri alapon a bannt nem adhat 200 pontot a saját csapatához stbstb. Nem értem miért nehéz ezt felfogni.

Amúgy ha tudjátok h. csittos a geci, akkor minek jáccotok velük?? Vagy a meccsafter skillre appeláltatok? mind1 nem romeo annyát kell szidni mert ő csak 1 biró, a szabályokat kell szidni amiket betartat!!! Ennyi. Fel kéne fogni, hogy itt is úgy mennek a dolgok mint a csúnya világban odakint. De ez legyen e legnagyobb pofon az életetekbe, hogy a csúnya romeo bácsi végezte a feladatát ( amiben meg volt kötve a keze ) és elveszett a kics létrácskátok.

apokr1f 2008.10.08. 14:44:21

haha. és mivan ha xfirre csak a jáccópajtikat veszi fel??? az az ő személyes dolga nem a tiéd nem a cbjé nem másé. te szeretnéd ha mindenki felvenne msnre h. elmondja h. vedd már le a bannt lécci nem csalok többet blablabla???? ott az irc erre van, ha cbzni volt esze majd ircre is feltalál. Ennyi. És ércsétek már meg h. nem az a dolga az adminnak h. bekösse a cipőfűzőtöket basszameg.. Ti mikor kezdtétek a cbt??? Mit csinálnátok 2 éve amikor még el sem lehettett érni 1 admint se/ amikor méf nem volt magyar admin akit lehettt volna baszogatni... agóniában tegődtetek volna???

gyugyo 2008.10.08. 15:07:19

apok azért játszunk velük mert ha nem játszunk akkor leesünk az első helyről...elfogadtuk a kihávst volt 1 hét korrekten erre war előtt 2 2008as cb huszárt aki 2 hete irta be a guidját beteszik a klánba és velük jönnek mert a "rendes" lineupjukat elvertük :S és ők szupersztárok hol itt az igazság ? még ha látni is vélem a demóján hogy csal meg a többi...mind1 nem téma

apokr1f 2008.10.08. 15:19:13

Sajnos igazságot keresni itt nem érdemes. Ez a "scene" romlott, ennek a játéknak vége. 50% már nem tiszta. Ezzel romeo nem tud mit csinálni sajnos ( senki sem tud, akár mien lelkes a szabályokat nem kerülheti meg ). Még azt sem tanácsolhatom h. koncentráljatok a külf ladderre mert állítólag ott is ugyan ez van.. csíter csíter hátán... Felejcsétek el/tőrődjetek bele. Ezzel mit csinálni nem lehet.

gyugyo 2008.10.08. 21:14:13

de legalább az élcsapatok között lehetne ritkitani hogy kialakuljon valami tiszta értelmiség

danzel 2008.10.09. 11:49:41

de lehetne ellene mit csinálni, csak ha tényleg szinte semmi közük, hogy ki lesz kibannolva,és ki nem, akkor nem az ő hibájuk. ha egy kicsit keményebbek lennének a C&A-sok akkor nem hiszem, hogy az összes f********* csíternek lenne kedve megvenni 15X a játékot.
régebben még bush&avon idején meg túl könnyne bannoltak. egyik volt klántársamat azért bannolták 10 évre mert egyszer játszott valakinek a guidjával.... sőt nem is cska az egyiket hanem kb. 3-4 embert bannoltak miatta akik több ezerszer játszottak egy időben. a lényeg hogy a gyerek egyszer sem csítelt és egyszer sem lépett be a másiknak a cb-s regébe és mégis bannolva lett.. (mivel magyar. íratlan szabály volt bushnál hogy ha magyar akkor egy lepkefingért is ban jár és mindig elintézte valahogy:O).

danzel 2008.10.09. 12:04:46

de amúgy ez a csak a cb log alapján jár ban ez hülyeség. mert ha mondjuk valaki visszatérő csíter és ugyan az az ip-je és megkéri az egyik haverját hogy ő baszakodjon cb-n (aki mondjuk tlejesen más játéákkal játszik és nem is cb-zik), akkor sose lesz kibannolva? mikor a gv-n egyértelműen látszik hogy Ő az?
elhiszem hogy ki van már a faszotok a sok gv-s képpel, de mikor egyértelmű akkor szerintem simán megérdemelné a ban-t érte...

ha kell egy példa hogy az adminok akik bannolnak felfogják, akkor én mindjárt elkezdek aimozni meg wh-zni úgyis meg tudom csinálni hogy ne basszanak ki. annyi kiskapu van a szabályokba hogy az hihhetetlen. kb. aimmal is fél évig ellenék és nem bannolnának... persze ha okosan csinálom. aztán ha mégis bannolnak megkérem Hun Bélát hogy kezelje már a cb-t helyettem aztán beregeltetek vele egy új 2008as reget veszek egy új cd key-t és máris én vagyok mr. 2008 aimpower aki még fél évig ellessz aimmal meg whval

romeozor 2008.10.09. 12:24:26

danzel, ha te a probléma és nem a megoldás része akarsz lenni senki nem fog az utadba állni. vegyél csalást, támogasd a készítőit a pénzeddel, rontsd el mások játékát, ha úgy gondolod hogy ezzel bizonyítani tudod az álláspontod. elképzelhetőnek tartom, hogy nem így gondoltad, de így másodszorra már szerintem belátod hogy hülyeség amit írsz.
az hogy mikor mi alapján bannolunk, nem publikus téma és nem azért mert gecik vagyunk hogy nem mondjuk meg, hanem mert nem akarjuk a hulladékok már így is tehetős arzenálját azzal is kiegészíteni, hogy elmondjuk a belső rendszer működését, amiben hibát keresve tovább élősködhetnek. ezt valaki vagy felfogja, vagy nem.

danzel 2008.10.09. 12:54:02

szóval akkor van más módszer is amivel lebuktatjátok a visszatérőket? mert akkor az egy fokkal jobb. "elképzelhetőnek tartom, hogy nem így gondoltad" persze ez egyértelmű, de akkor sem tartom hülyeségnek amit írtam. mert amilyen a rendszer meg lehetne csinálni. persze ha van más modszer is ami alapján bannoltok, akkor az egy + pont. remélem hatásos

danzel 2008.10.09. 13:06:43

az a szar ebbe az egészbe, hogy csak az nem csítel aki nem akar így előnyre szert tenni. mert kb. 10% esély van rá hogy lebukik. ezt a 10%ot kéne valahogy feljebb vinni legalább 40-re:S. mert sajna az emberekbe (főként magyarokba) nincs meg az hogy nem csítelek mert az másoknak rossz. még a top 5 klánokból 3 clanban legalább 1-2 ember csítelt már waron cod1-be vagy 2-be(bár inkább 1 2-ről nem nyilatkozom nem tudom mi folyik ott)

riverse 2008.10.12. 23:10:47

nem olvasom végig a blogot leszarom mert sok hülyeséget ír a sok kis hülye gyerek akinek fogalma sincs a szabályokról

személy szerint vélemény

szánalmasnak tartom hogy romeo nem bírta megadni a hit and runnak a confot mikor ott volt minden proof h ki ez a patkány antichris

de akkoris el gondolkozhatnátok hogy lehet kicsit időssebb nállatok romeo és nem az élete a játék mint eggyeseknek..
és nem ezzel a szarral fog foglalkozni egész nap
és nehogy azt higgyétek hogy Ő dönt a bannokról mert sok köze nincs hozzá...
ennyit szerettem volta cu


süti beállítások módosítása