Utolsó kommentek

  • joed: ne állj szóba rómeóval! Unalmas délutánjain 10 éves ministránsfiúkat ront meg. Vagy te is szeretné... (2010.09.13. 16:03) észrevette magát itt
  • alpha the one: pont rád illik a leírás csalnak és hazudnak (2010.04.13. 16:42) észrevette magát itt
  • alpha the one: r1ky kommunista (2010.04.13. 16:42) észrevette magát itt
  • alpha the one: fáj az igazság r1ky?pillango vagy,maradsz még világ a világ!becsalod saját szeron az ellent és nek... (2010.04.13. 16:40) észrevette magát itt
  • h4xOr: @r1ky: Mondjuk biztos neked van igazad mert az xpert nem csíter team:D Onliner féregek vagytok és ... (2010.04.13. 10:23) észrevette magát itt
  • Utolsó 20

Codfan

Nincs megjeleníthető elem

cbadmin

cbadminnak lenni fáj

ne legyél admin ha nem vagy kriptográfus

2008.12.06. 15:51 - romeozor

kitalálod mit ábrázol a két kép? ugye nem is olyan egyszerű, ha nem te csináltad.

A bejegyzés trackback címe:

https://cbadmin.blog.hu/api/trackback/id/tr85807821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

homa 2008.12.07. 22:18:53

A 2.képet én csináltam.
Bocsi,tényleg,így utólag belegondolva,ha kicsit érdekes lett,de leirom ide,hogy kb mit is akartam ezzel kihozni:
Van Bloody(akinek azóta már megitn új accountja van[info a conflictban]).
Rákerestem eye-denten a cod pbguidjára,majd az egyik IPvel cod2ben kerestem,és kijött,hogy banned.
Ez a kép tetején a GVs rész.
A kép második része meg azt akarja mutatni,hogy a GVs accountján volt egy bann Bloody névre.A guid punksbusteden is bannolva van.
A kép alján pedig a teljesen megeggyező helyet próbáltam jelölni,hogy a legutolsó használt IPje a cod pbguidjával,és a legelső is pásztói,és teljesen véletlenül mindkettő inviteles.
Szóval van név eggyezés,lakhely megeggyezés,szolgáltató megeggyezés,és a dátumok is eléggé egybe esnek.
Tudom,ha cb-n nincs IP eggyezés,akkor semmit se ér,épp ezért csináltam a conflictot,hogy megnézd.Nekem ő a klántársam volt,de private whzott,ezért kiraktuk a klánból,és így tudom,hogy melyikek az accountjai,elvileg egyszer még cb-crewos is volt,én nemtudom.
Adtam kb 5linket az eddigi accountjairól,nagy részük bannolt.
IP eggyezés úgyis lesz valahol,mert buta,és remélem bannoljátok CBről.
Előre is köszi.

lovezor 2008.12.09. 22:35:21

uh és még azt mondják jó cbadminnak lenni xdp

LSL 2008.12.15. 21:55:37

homa: ezt nem a conflicthoz kellett volna írni

geci és azt hittem h az én eyedentem érthetetlen de ott emg egy vonal az elejétúl a végéig

de ezek nem klasszikusok, nincs rajta a hamisíthatatlan CU BAN felriat meg a 100% ip match

h4xOr 2008.12.16. 12:44:53

Most az egyszer igazad van LSL:DEzen a gyerek komplett családfája rajta van,mit reggelizett,mikor vesztette el a szüzességét de ha jól megnézed az is, hogy mikor lesz legközelebb bannolva.Ha én admin lennék és kapnék egy ilyen szart biztos felvágnám az ereimet

LSL 2009.02.08. 22:46:24

h4x0r az nem lehet rajta mivel még tuti nem:D

h4xOr 2009.02.09. 13:57:47

Ki tudja...Ebből az akármiből nem vágom ki a srác aki banolt:d De aki csinálta ezt a csapást no az tuti nem:D


süti beállítások módosítása