Utolsó kommentek

  • joed: ne állj szóba rómeóval! Unalmas délutánjain 10 éves ministránsfiúkat ront meg. Vagy te is szeretné... (2010.09.13. 16:03) észrevette magát itt
  • alpha the one: pont rád illik a leírás csalnak és hazudnak (2010.04.13. 16:42) észrevette magát itt
  • alpha the one: r1ky kommunista (2010.04.13. 16:42) észrevette magát itt
  • alpha the one: fáj az igazság r1ky?pillango vagy,maradsz még világ a világ!becsalod saját szeron az ellent és nek... (2010.04.13. 16:40) észrevette magát itt
  • h4xOr: @r1ky: Mondjuk biztos neked van igazad mert az xpert nem csíter team:D Onliner féregek vagytok és ... (2010.04.13. 10:23) észrevette magát itt
  • Utolsó 20

Codfan

Nincs megjeleníthető elem

cbadmin

cbadminnak lenni fáj

ő azért is konfliktolni fog

2010.03.18. 12:17 - romeozor

[11:57:53] <xpErt|r1ky> csá pls nézd meg ezt a képet,játszottunk az enemyvel és nem volt streamed a servere...
[11:57:54] <xpErt|r1ky> http://img404.imageshack.us/img404/4193/nostreamserverlololol.jpg
[11:59:23] <Romeozor> ez streamel
[11:59:43] <Romeozor> ott van last stream és a mai dátum
[11:59:53] <xpErt|r1ky> most igen de reggel gecire nem streamelt:) meg 1 napja sem meg 2 napja sem...
[12:00:29] <xpErt|r1ky> ott van h last tream de direkt aláhuztam hogy Not Streaming
[12:00:36] <xpErt|r1ky> kékkel
[12:00:51] <Romeozor> streamelt
[12:00:59] <Romeozor> van log fájl gv-n
[12:01:07] <xpErt|r1ky> hm.
[12:02:57] <xpErt|r1ky> még 1 kérdésem van. ha 100%ra tudom bizonyítani a gyereket hogy returned ip egyezése van egy bannolt játékossal de nincs guidshotom arról hogy a mi warunkon is játszott(de demoval tudom bizonyítani) érdemes megconflictolnom? vagy guidshot nélkül cseszhetem
[12:03:49] <xpErt|r1ky> mert a gyerek 3x bannolták 2020ig...büdös csaló csicska és ránklötte a falat
[12:03:57] <Romeozor> nem
[12:05:16] <xpErt|r1ky> akkor megírom rá
[12:05:48] <Romeozor> érdemes megconflictolnom? <- nem
[12:07:13] <xpErt|r1ky> ja meg még 1 kérdés és megyek edzeni... a gyerek beírta hogy toujane demo kell tőlem csapattársamtol burgundy másiktól egy toujane, átediteli cb-n a match reportot és toujane helyett átírta burgundyra a demo kérést. most nekem ilyen esetben kell töltenem demot? mert amugy csináltam screent is még az edit elött...
[12:08:09] <xpErt|r1ky> mert erre semmi féle szabályt nem találtam
[12:10:35] <Romeozor> és olyan nehéz feltölteni a demót?
[12:11:09] <xpErt|r1ky> nehéz mert a gyermek nem meri feltölteni az ő demoját amit mi kértünk...utána editelget a 10 napos guidjával
[12:11:14] <Romeozor> vagy te is a "legyen neki is szar" utat követed hogy még szarabb legyen warozni
[12:11:40] <xpErt|r1ky> nem mi egyáltalán nem warozunk magyarok ellen külföldi zászloval voltak
[12:11:45] <xpErt|r1ky> és rábasztunk
[12:11:50] <xpErt|r1ky> tessék ott van 50 comment
[12:11:51] <xpErt|r1ky> ...
[12:11:57] <Romeozor> töltsd fel azt a szerencsétlen demót
[12:12:10] <xpErt|r1ky> de a gyerektől bothmapot kértünk és nemtesz semmit.
[12:12:20] <Romeozor> most direkt fárasztassz ugye
[12:13:33] <xpErt|r1ky> ez gecire nem direkt csak nemtudom te hogy állnál a dolgokhoz akkor hogy ha tőled kiakarnak huznui másfél bothmapot és az enemy aki returned majom 3x banned rádlövi a falat is
[12:13:58] <Romeozor> töltsd már föl azt a kurva demót hogy tovább haladjon a folyamat
[12:14:47] <xpErt|r1ky> na mind1 majd megírom a confliktot vmire kössz a segítséget megyek kondizni csácsá

én megpróbáltam lebeszélni hogy ne szúrjon egy újabb kést a közösség hátába fölöslegesen, de hiába

A bejegyzés trackback címe:

https://cbadmin.blog.hu/api/trackback/id/tr941849410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LSL 2010.03.18. 14:44:50

végre van uj post, í]y laza 6 hónap után, azt hittem halott a blog:D

LSL 2010.03.18. 14:47:10

nekem az jött le hogy a zenemy, aki rájökdönti/lövi a falat, az nem akar demot feltenni, az miért nem valid reason conflicthoz? vagy változnak az idők?

alpha the one 2010.03.19. 16:07:44

Yo yoo!igen sajnos nem tölt pedig both map,először azt állította letörölte mert ugy sem fogja feltölteni,ezek után következő cb oldali komment: a demo megvan,de nem fogom feltölteni,pedig mi emberünk feltette volna ha r1ky is feltölti
és most vstr-re confol a buta :(

alpha the one 2010.03.19. 16:16:01

nem fogja felrakni mert félti az accountját,arra a demora egyértelműen ban menne:)
mit tudunk kezdeni az ilyen senkiháziakkal?(magasrol letojjuk őket):) és az én családi körömet szidja meg hogy 24 évesen játszom egy két wart jo baráti közösségbe:Dszégyen vagyok ugye?:D
másik: neki olyan cb admin ismerősei vannak akik minden féle képpen elintézik hogy ők nyerjenek:D!szval le vagytok kenyerezve:Dvmi ilyesmit habogott...!további nagyon szép napsütéses napot!

alpha the one 2010.03.19. 16:20:40

:D és még hogy jobb napunk legyen beconfliktolt vstr-re :D amit sztem seismovision demo nézés közbe bebindelt!és már pedig ilyen van!idiótákkal vagyunk körbevéve :D!

alpha the one 2010.03.19. 16:25:43

igazából miért nem rendszerességgel van blogolva nem lenne ez rossz!jo pár dolgot meg lehetne itt vitatni!csatlakozom LSL-hez végre van uj post :D

romeozor 2010.03.20. 19:24:57

kacsa mesterrel már kiöregedtünk. már nem foglalkozunk ilyen mókás dolgokkal. nem is ír ránk senki ircen faszságokkal úgyhogy nincs is mit kirakni.

alpha the one 2010.03.20. 21:40:50

üdvözlet!nem is tudom nap mint találkozom aberált emberekkel irc-en!nagyon jokat szoktunk beszélgetni többnyire XDznek! legyen pl. anonymus.
[anonymus]xD
[Én]Hell link?
[anonymus]xD
[Én]mit xDzel?
[anonymus] nincs link
[Én]bb
[anonymus]ne már egy pill és adom a linket
[anonymus]és a szerver krekkelt ugye?
[Én]@ignore...
<3 és a végén adott egy hun ladder 2v2 linket...
talán ők lesznek a jövő nagy játékosai magyarosrszágon?!há' hol tartunk,hova jutunk?:D
ROMEO pajám azzal a konfliktal mi lesz amit r1ky elküldött?
remélem nem fogadod el ennek a loosernek a szarját... (tölteni sem tölt demot és erőlködik mint a vérhas fake képet is csinált- arra kéne bannoltatni-.-)

alpha the one 2010.03.20. 21:45:34

kiöregedésről ne beszéljünk:Dőskövületek vagyunk én sem mai gyártmány vagyok,de azért még mindig feldobja a napom a sok retardált :D:D.jó igaz ez nem azt jelenti hogy nektek még van kedvetek akár mit is tenni egy jobb szebb cb érdekében:D elfogyott a lelki erő szétcsuszott a ying meg a yang mi?:D

LSL 2010.03.25. 20:43:45

jolvan alpha, igen, szerinted küldik a számlára a pénzt hogy mi legeyn a conflict vége? :ASD:

nincs demo, conflictban elkéred, nem teszi fel, forfeit neked, mit nem lehet ezen érteni?

r1ky 2010.03.25. 21:02:10

Kezdjük nem flamelés képpen regeltem be ide!
Másik az hogy mi vstr-re + execre írtunk konfliktot amit a seismovision nem csinál mármint execet esetleg vstr-t.
A másik az hogy beírtak egy toujane demot amit feltettem plusz a csapattársaimtól amit kértek demot erre másnap nézem editelek és kértek burgundyt nemtöltök nekik semmit hogy 5map legyen fennt. A másik pedig annyi hogy logitech haverja nemmerte feltenni a demot nemhogy egy mapot még egyet sem! Ő ír conflictot arra hogy nemtettem demot?:D írja meg nem arra conflictoltam hogy nemtöltött demot hanem arra hogy olyan parancsok/dolgok voltak a cfgjében amik a cb-n nem engedélyezettek szóval írjon confliktot :) Logitch sem töltött demot szóval nemtudom mire a másik meg amint mondtam vstr-re és execre írtam meg nem demo hiányra. A másik meg az hogy alpha minden nap írogat xfiren hogy ő már lezsírozta a conflictot ROMEO-val pussyval és hiltzával természetesen ebből kettőt nem ismer és a harmadikat esetleg ismerheti de amint a kommentből levágtam romeot sem. Én sem megyek kommentbe cb admin spanjaimmal herozni meg semmi és arra az emberre sem hivatkozok név szerint aki nekem megnézte a server logot és odadta az "illegális" bindeket. Ennyit erről alpha akkor rajozz a cb admin nevekkel amikor ismersz is valakit! Na bb

dr · http://www.ducatiklub.hu 2010.03.28. 22:53:24

en mar olyan kiörögedett vagyok, hogy a cébé is eltemetett. viszont így minden szart előszedhetek visszamenőleg, már nem tudnak beszólni :P

alpha the one 2010.04.01. 01:14:42

bacompany2 ;) cod2 egy rakat szar:)sok sikert riky muki a további cbhez ugyan ugy csald be az ellenfelet mint ez után is :D hajrá magyarok!


süti beállítások módosítása