Utolsó kommentek

  • joed: ne állj szóba rómeóval! Unalmas délutánjain 10 éves ministránsfiúkat ront meg. Vagy te is szeretné... (2010.09.13. 16:03) észrevette magát itt
  • alpha the one: pont rád illik a leírás csalnak és hazudnak (2010.04.13. 16:42) észrevette magát itt
  • alpha the one: r1ky kommunista (2010.04.13. 16:42) észrevette magát itt
  • alpha the one: fáj az igazság r1ky?pillango vagy,maradsz még világ a világ!becsalod saját szeron az ellent és nek... (2010.04.13. 16:40) észrevette magát itt
  • h4xOr: @r1ky: Mondjuk biztos neked van igazad mert az xpert nem csíter team:D Onliner féregek vagytok és ... (2010.04.13. 10:23) észrevette magát itt
  • Utolsó 20

Codfan

Nincs megjeleníthető elem

cbadmin

cbadminnak lenni fáj

ennél lehet mélyebbre?

2008.09.09. 17:07 - dr

 haha beautiful video

na now ell I say it that I am not the wh-digs if not you because there is wh-ád this in bizonyitotad the muvival
köszi
ja and up hivom the attention that where you were or you were very all the same it all basis place
the adminak fell hivom his attention that néze the demomat into which there is a sound steps bush rattles
like this
drawn ugy everybody realizes it that halotam that ffel the tetöre goes it already basis that álni has an effect on his roof only gondolgodni is needed
when the lépcsön is above a-n it halotam what when you go up the lépcsöre akor elöte there is a bush that always csörgetél
accross futonál I look at it there always szoval semit is not worth the video
not wh-zok
but you ugy I see it yes if already wh-val made the frapselést
szoval I would not have the right to the ban here if not for him na all the same
I do not give a damn about it
I know it how I am not csalo
the bigwigs me basis that in his brain since there are 250 Dx9 1280x1024 max on all of them
köszi
gg
 
 
kis segítség:
 
haha szép video
na most ell mondom hogy nem én vagyok a wh-ás ha nem te mert van wh-ád ezt be bizonyitotad a muvival
köszi
ja és fel hivom a figyelmet hogy ahol voltatok vagy voltál tök mindegy az mind alap hely
az adminak fell hivom a figyelmét hogy néze meg a demomat amibe van hang lépések bokor csörgések
meg ilyenek
mert ugy rájön mindenki hogy halotam hogy ffel megy a tetöre az már alap hogy a tetején fog álni csak gondolgodni kell
amikor fent van a lépcsön a-n azt is halotam mivel amikor felmész a lépcsöre akor elöte van egy bokor amit mindig meg csörgetél
át futonál mindig ott nézem szoval semit nem ér a video 
nem wh-zok
de te ugy látom igen ha már wh-val csináltad a frapselést
szoval itt nem nekem járna a ban ha nem neki na mindegy
leszarom
én tudom hogy nem vagyok csalo
a fejeseket me alap hogy be agya mivel 250 akad Dx9 1280x1024 max minden
köszi
gg
és persze a SKILL:
 
ja azt hozá teszem hogy a wod-al is 20-20 játszotunk 3v3 hunba
szerver elsövoltam elkérték a demom és éerdekes modon nem mondtak semit és ell fogadták
 
ök sokal jobbak mint ti 
és ti weritek a nyálatokat a 20-20-ra omg noob
neki AGYA, nekem nem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cbadmin.blog.hu/api/trackback/id/tr57655747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

romeozor 2008.09.09. 17:24:10

egyszerűen elfog a sírógörcs, és ezek fogják irányítani az országot

sutizz 2008.09.09. 21:41:16

aztakurva....

riverse 2008.10.10. 23:18:05

ilyen nem létezik, inkább ne commenteljen az ilyen :D:D:D:D:D


süti beállítások módosítása