Utolsó kommentek

  • joed: ne állj szóba rómeóval! Unalmas délutánjain 10 éves ministránsfiúkat ront meg. Vagy te is szeretné... (2010.09.13. 16:03) észrevette magát itt
  • alpha the one: pont rád illik a leírás csalnak és hazudnak (2010.04.13. 16:42) észrevette magát itt
  • alpha the one: r1ky kommunista (2010.04.13. 16:42) észrevette magát itt
  • alpha the one: fáj az igazság r1ky?pillango vagy,maradsz még világ a világ!becsalod saját szeron az ellent és nek... (2010.04.13. 16:40) észrevette magát itt
  • h4xOr: @r1ky: Mondjuk biztos neked van igazad mert az xpert nem csíter team:D Onliner féregek vagytok és ... (2010.04.13. 10:23) észrevette magát itt
  • Utolsó 20

Codfan

Nincs megjeleníthető elem

cbadmin

cbadminnak lenni fáj

conflipt

2008.11.07. 21:47 - dr

hello ! clonfliptolni szeretnék! a meccs banksal 18ra volt megbeszélve és ő elkezdi 17.05kor hogy gyere ellenem most me akk nem érek rá mikor már elvolt fogadva a war.Nem írta be a szervere ip-jét és pwjét.És gyanúsítgat hogy bb low 32-0.meg iyenek.Tessék itt egy link hogy a szerverét se írta be szóval a szabályok értelmében nekem járna a győzelem és le confliptolod őt.Kérlek minnnél előbb reagálj. Tessék 1 link hogy nem jött el 18kor

 és nem akarja leacpetolni h nyertem és még ő fenyeget h engem confliptol mikor ő nem jött el 18 kor hanem 17 kor akart velem cbzni és átverni akart szóval remélem megnézed az üzenetemet

 

bocs h megint irok de amikor 17.00kor akart hívni akkor nem tuttam felmenni me kidobott a szerója. és elkezdi oké nem jöttél el win szal intézkedj pls

most meg azt is mondja h conflict mert nem fogadtam el amit küldött h win mikor nem is volt semmi amit el lehetne fogadni! nálam csak az volt h Roarn win aki én vok és azaz én nyertem de ezt ő nem fogadja el

A bejegyzés trackback címe:

https://cbadmin.blog.hu/api/trackback/id/tr21756398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyugyo 2008.11.11. 13:56:02

azt a confliptot jo lenne el acpetolni kacsa

Tiko 2008.11.22. 18:15:43

na né már. egy diszlexiás és egyben diszgráfiás (Mr. Üzenetíró) meg egy diszlexiás és egyben diszgráfiás kreálmányát (Mr. Admin) olvashatjuk.

conflipt a cím, de clonflipt van leírva.

selfownage

Istenem.. És még blogol a szánalomról..

dr · http://www.ducatiklub.hu 2008.11.23. 12:27:53

és itt van a legalja, aki analfabéta(Mr. kommentelő), mert olvasni sem tud:
"ő fenyeget h engem confliptol mikor" akárhogy is nézem, ide conflipt van írva, ahogy a post címébe is. kicsi Tiko, kicsit még gyúrjál a fikázásra, meg böngészd az idegen szavak szótárát!

dr · http://www.ducatiklub.hu 2008.11.23. 12:29:10

ja és mégvalami. te aztán tényleg tudsz:

Tiko 2008. 11. 10. 18:46:01
Lassan mondom hogy mindenki megérccse: nem lesz gázáremelés..

kiemelem: MEGÉRCCSE. aztakurvamindenit bazdmeg, te már tudsz. szerintem MTA tag lehetsz

Tiko 2008.11.23. 15:23:26

lassan mondom hogy te is megérccsed:

"hello ! cLonfliptolni szeretnék!"

és

"conflipt"

átírtam neked az L betűt hogy lássad. a "megérccse" szó meg olyan értelmi képességekkel rendelkezőknek szól mint te..

gyugyo 2008.11.23. 21:02:08

tikonak a kapanyél még kilóg a szájából

dr · http://www.ducatiklub.hu 2008.11.24. 09:51:19

ja most már értem tanár úr! azt elfelejtetted kiemelni, hogy a post címének az idézett szöveg második szavának kell lennie, nem használható tetszőlegesen elírt szó. ezt nemt udtam, valszeg nem olvastam el elég figyelmesen a bloghu szabályzatát.

javaslom, legközelebb próbáld meg az estédet rászánni a nehéz feladatra, elolvasni az egész postot, és meglelni a 2. bekeztés 13. szavát, ami a "conflipt". menni fog, vagy hozzunk össze egy önképzőkört neked?


süti beállítások módosítása